Onsdag

hejhej. idag är det onsdag och det innebär att jag inte börjar förrän kvart i tolv. men jag gick upp vid halv nio. och när jag duschat och så så var jag duktig nog och dammade! och tro mej, det behövdes. haha. känns ganska bra att ha det gjort :b

nu sitter jag här och väntar på att klockan ska ticka lite snabbare. det är jättefint väder ute så jag bara längtar efter att få komma ut. det ser inte ens ut att blåsa ute så förhoppningsvis är det riktigt varmt och skönt :)

förresten, jag glömde berätta att igår pratade jag med karin och nu är det färdigt att jag kan ändra mitt projektarbete till uf-företag. sååå himla bra. det innebär troligtvis att jag mer kan fokusera på det jag verkligen vill och inte behöver hålla på och skriva en massa jävla skit. dock är det ju lite typiskt nu när jag skrivit färdigt den helvetiska bakgrunden. menmen, jag lärde mej ju en del av det så det var ju inte helt bortkastat :b men det känns väldigt bra iaf, och förhoppningsvis blir det kanon.

nej, nu sa jag titta lite på tv innan jag åker till skolan. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback