myskväll med tjejerna

hejhej. ja, kvällen blev inte riktigt som jag trodde, men så mycket bättre. strax efter jag skrivit inlägget förut kom elinor och linnea upp till mej. då gick vi ner till ica för att handla lite och dom hämtade ut ett paket. när vi kom upp hit igen gjorde vi noblessmuffins. första gången jag gjorde det. blev riktigt goda :) efter det gjorde vi fruktsallad och lagom till det kom kajsa hit och gjorde oss sällskap :) så det har varit en väldigt trevlig kväll med mycket prat och skratt :) men nu har dom precis gått hem.

på fredag har inte jag några lektioner så jag åker till åtvid redan imorrn :) hur bra som helst.

nej, nu ska jag lägga mej. börjar redan vid åtta imorrn :b hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback