Kristianstad

hejhej. igår åkte vi som sagt ner till kristianstad. var nere runt nio. på kvällen gjorde vi inte speciellt mycket. satt mest och pratade och så. jag skulle vilja flytta denna lägenhet upp till småland någonstans, för fy fasen, vilken härlig lägenhet. det är helt sanslöst. birgitta och dom har ju hela tiden sagt att det är jättefin, men jag kunde ändå inte drömma om att den skulle vara såhär. inte helt fel, som sagt.

nu har jag och johan precis varit ute och gått i solen. dom andra är i kivik en sväng. men eftersom alla ändå inte skulle få plats i bilen bestämde jag och johan att vi skulle vara hemma. men det var väldigt skönt att komma ute faktiskt. det är riktigt härligt väder ute idag och supervarmt. jag gick runt i t-shirt stor del av tiden nu när vi var ue :)

när dom andra kommer hem ska vi göra påskmiddag och äta massa gott. efter det har jag ingen aning om vad som händer. jag vet inte vad vi ska göra överhuvudtaget, faktiskt. men det är ju sånt som märks.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback