Kranio sakral terapi

på förmiddagen idag var jag på kranio sakral terapi igen. såå skööönt! :) sen sist har jag ju mått jättebra och kroppen har inte alls varit som tidigare. haha. kanske håller jag inte på att bli en sjuttio-årig tant, utan jag kanske kan hålla några år till ;b jag fattar verkligen inte vad det är hon gör, men fungerar gör det ju uppenbarligen ;b

när jag kom hem la jag mej ute på gräsmattan i bara bikini i några timmar. helt sjukt att man kan ligga ute så och att det är ändå är jättevarmt ;b men det är ju så himla skönt.

efter det gick jag och satte mej och gjorde lite matte. blev inte alls lika mycket gjort som jag hade tänkt mej. hjärnan ville inte riktigt hänga med bara. jag är så himla trött efter behandlingen så jag tänkte att jag får ta det någon dag nästa vecka istället. vill inte hjärnan så vill den inte, helt enkelt. ingen mening med att försöka tvinga fram någonting. det går ändå inte.

just nu sitter jag och läser massa forever living-material som maja skickat till mej. så himla roligt att läsa en massa intressant om kroppen. man lär sig så himla mycket. haha. och troligtvis kommer jag ju få otrolig nytta utav det där längre fram sen ;b

men nu ska jag läsa lite bloggar, faktiskt. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Denise

haha, jag vet! Har inte haft tillgång till en data på hela veckan, men nu ska det bli bättring!!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback