Korttids

gårdagen på praktiken var väldigt lugn för två utav barnen var tyvärr sjuka, men dagen gick fort och bra ändå. var ute på promenad och sånna saker :)
efter praktiken följde jag med hem till matilda. när vi kom hem satte vi oss och tittade på tv en stund och så bara. var skönt och sitta och göra ingenting :b

på förmiddagen idag var jag och matilda ute och gick en promenad i en halvtimma ungefär. efter det åt vi lite lunch och så innan vi åkte in till korttids igen. dagen idag har också varit ganska lugn men bra :) kom precis hem nu och nu tänkte jag läsa lite bloggar och sen gå och lägga mej.

imorrn är jag ledig så då ska jag göra skolarbete istället. känns så väldigt roligt :/ men skönt att få lite gjort ändå så jag slipper vara stressad över det.

nej, nu ska jag som sagt läsa lite bloggar. man hamnar ju efter så mycket när man jobbar på kvällarna :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback