Inte lätt att blogga med nymålade naglar...

goddag. igår när vi kom hem till vimmerby bestämde sig johan för att han skulle vara kvar hos mej en natt, så så blev det :) på kvällen tittade vi på film och åt lite påskgodis. så mysigt så.

idag vaknade vi runt nio, tror jag klockan var. då gick vi upp och åt frukost och så. runt elva gick vi ner till station och väntade på hans tåg. passade på att ta en glass och så också. vid tolv, strax innan hans tåg gick, kom matilda och hämtade upp mej. då åkte vi hem och satte oss på framsidan och drack lite kaffe. passade på att släppa ut kaninerna också. det känns som att dom faktiskt tycker om att vara ute :)

nu har matilda åkt hem och jag har precis målat naglarna. sitter här och försöker skriva lite utan att förstöra lacket. det är inte helt lätt, men det går ;b

ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. och jag kan inte plocka upp telefonen och slänga iväg ett sms till någon heller, för då förstör jag definitivt mina fina naglar. haha. men vi får väl se vad som händer.

nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

fniss, det är konstigt det där... ALLTID när jag har målat naglarna så då kommer jag på att jag måste öppna, pilla, hämta, gräva, kolla mail, sms, mm mm så ALLTID suck så blir det minst 2 naglar förstörda... det slår aldrig fel... å jag lär mig aldrig heller...suck fniss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback