I Vimmerby fyra veckor framåt

jaha, då har ännu en dag gått. just nu sitter jag hemma i vimmerby. ska inte till skolan imorrn så jag åkte hem redan ikväll. så himla skönt :) tog hem kaninerna idag också. jag ska ju vara hemma nu i över fyra veckor så dom fick naturligtvis följa med. först har jag nämligen påsklov en vecka och så har jag tre veckors praktik. sen får dom vara kvar här till slutet av sommaren. nu är jag som sagt borta från skolan i fyra veckor, sen går jag i skolan en vecka, sen har jag lov en vecka och sen går jag typ tre veckor eller nåt och sen är det sommarlov. så det känns inte riktigt som att det är någon mening med att ta tillbaka dom igen. kommer kännas väldigt konsigt. men skönt för dom, för snart får dom ju komma ut och vara på gräsmattan och ha det härligt :)

på kvällen imorrn kommer johan, leo och birgitta och hämtar mej för då ska vi åka ner till milla :) jag har ju inte sett hennes nya lägenhet än, så det ska bli så roligt att äntligen få komma ner och hälsa på :)

men nu ska jag läsa lite bloggar och sen gå och lägga mej, tror jag. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback