Helgen som gått

hejhej. nu är det visst ett tag sen jag skrev här, så jag får väl ta och berätta lite kort vad som hänt dom senaste dagarna.

i torsdags följde jag med matilda ut till frödinge. vi tittade på film och åt dipp och morötter och sånt mysigt :) på fredagen gick vi ut och satte oss i solen tidigt på morgonen. mamma kom nämligen och lämnade hundarna vid sju och vi kunde inte somna om efter det. så vi satt och drack kaffe i solen och efter det gick vi och hämtade ett täcke och la oss och solade. helt otroligt :) men skönt var det. efter det gick vi en promenad och så. runt ett åkte vi in till stan igen för matilda skulle jobba på kvällen.

runt tre någon gång åkte jag och pappa till lysingsbadet i västervik där mamma väntade. vi ställde upp husvagnen och så och sen åkte jag vidare till åtvidaberg på kvällen. eftersom jag kom dit ganska sent gjorde vi inte speciellt mycket. låg och tittade lite på tv och så bara.

igår var det jobb som gällde fram till ett. fy för i fasen, vad mycket folk. helt sinnes! när jag tittar upp var kön ända bort till färgavdelningen och jag var ensam i kassan och fick inte tag på lasse. när cj äntligen kom och hjälpte mej hänger sej naturligtvis min dator.. när det är som mest folk. är det inte typiskt?! så cj fick ta hand om datorn eftersom jag är snabbare i kassan och tillslut fick vi bort kön och kunde få igång datorn. men det var verkligen full fart hela dagen. stressigt, men timmarna går ju lite snabbare då iaf.

när vi slutat jobba åkte vi hem och åt tacos. efter det skulle jag lägga mej och vila ett tag och naturligtvis somnade jag. haha. vid halv fem ungefär kom lucas och plockade upp mej och johan. då åkte vi hem till honom och grillade lite. väldigt trevligt. höll på att ta med mej hand katt hem också. han har en birma. såå sööt och jättemysig. jag tycker ju egentligen inte om katter sådär supermycket, men jumper föll jag verkligen för :)

idag har vi bara suttit framför tvn och latat oss. himla skönt :) just nu sitter jag hemma i vimmerby igen. nu ska jag faktiskt läsa lite bloggar. ligger ju efter en del.

oj, vilket roligt inlägg detta blev då. haha. menmen, ni fick ju veta vad jag gjort för allt i helgen iaf ;b hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback