Heldag i parken och filmkväll

hejhej. igår var vi ute i parken nästan hela dagen och låg och solade, grillade och spelade kort och så. så himla hääärligt :) och jag brände naturligtvis näsan. haha. så nu ser jag, precis som varje år, ut som rudolf med röda mulen. men det var riktigt härligt igår :)
på kvällen låg vi hemma i soffan och tittade på film. först tittade vi på Die Welle. riktigt jävla bra film. väldigt skrämmande att det kan bli så. någon som sett den? den handlar om ifall hitler skulle kunna lyckas med det han gjorde idag. så en lärare utför ett kontroversiellt expriment på en skolklass och resultatet är helt sjukt. jag tycker helt klart att den borde visas i skolorna. man fick sej verkligen en tankeställare.
efter det tittade vi på Himlens Hjärtan. också väldigt bra film, men på ett helt annat sätt. den handlade om otrohet, skulle man kunna säga.

just nu sitter jag ensam i lägenheten. dom andra är i ekohallen, men jag kände att jag lika gärna kunde stanna hemma. har ju ändå inga pengar. bara onödigt att utsätta sig själv för frestelse ;b

när dom kommer hem därifrån ska vi åka tillbaka hemåt. ska bli skönt att komma hem samtidigt som jag skulle vilja stanna kvar här. precis så som det alltid är när man är någonstans :b

men nu ska jag passa på att läsa lite bloggar. dom borde vara tillbaka snart. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback