Fredag

igår åkte vi ju som sagt till västervik. när vi kom dit satt vi först ute och solade en stund och sen åkte mamma och jobbade en sväng så då passade jag och matilda på att ta hundarna och gå en promenad. efter det blev det grillning. såå himla gott :) och på kvällen satt vi mest och pratade och hade det trevligt :)

idag har vi inte gjort speciellt mycket. åt lunch på pelles och det är precis lika bra och gott som mamma har beskrivit det :) efter det åkte jag och matilda till vimmerby och jag började "jobba" vid halv två och kom precis hem därifrån. kändes jättekonstigt att komma hem till ett helt tomt hus nu. mamma, pappa och hundarna är ju inte västervik och vikke är inte hemma, så det är bara kaninerna som kan hålla mej sällskap :b
dagen har hur som helst varit väldigt bra, men jag fattar inte riktigt vart alla timmar tar vägen :b men det är ju bra det iaf. haha. imorrn är jag ledig så då ska jag troligtvis inte göra någonting. är det fint väder så ska jag väl ta med mej kaninerna ut och sen ska jag bara ligga på gräsmattan :)

men nu ska jag sätta mej och titta lite på tv iaf. känns som det var evigheter sen jag gjorde det :b hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback