Färdig med fysik-kursen

nu har jag precis gjort färdigt min muntliga examination på fysik. det gick åt helvete! men jag fick vg ändå. men det beror nog enbart på att jag fått så bra på uppdragen. hehe. men det är inget att hänga läpp för. min lärare på skolan kan ändå ändra det betyget, så jag har ändå chans att få mvg i kursen. hehe. men det beror faktiskt på att vi blivit så orättvist bedömda under hela kursen och inte fått samma resultat även att vi skrivit samma saker. så vi får väl se hur det blir ;b

nu är jag iaf huuur trött som helst. på alla sätt och vis. blev helt slut i hela kroppen också, inte bara psykiskt. men lite sol och kaffe hjälpte lite iaf.

nu ska jag gå ut och sätta mej på baksidan. så himla underbart. jag menar, det är bara april och man kan sitta i bikini. nej, nu ska jag ut. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Maja

Det är väl kanonbra med vg, du fixar säkert mvg också (är jag övertygad om):)

Kram

Postat av: denise

what? muntlig examination:S Vad frågade dom om?

2009-04-17 @ 14:44:13
URL: http://deniseekenman.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Kika gärna in på min blogg och min nya design :-) I bloggen läser du om mig, min chihuahua Tindra och givetvis en hel del shopping ;-) Självklart en massa bilder också!

2009-05-11 @ 15:23:28
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback