En dag i solen

hejsan. på morgonen idag hade jag första lektionen med mitt uf. kändes riktigt bra :) var roligt att komma igång.

efter det hade vi idrott. spelade brännboll ute i solen. hur härligt som helst. var riktigt fint väder och alla var på topp. dessutom vann vårt lag. haha.

efter det gjorde jag färdigt min matte-tenta. sååå skönt att ha det gjort. nu är det bara fysik och svenska kvar som måste göras nästa vecka. satt ute i solen stor del av tiden jag gjorde matte. blev färdig med det runt kvart i två. efter det satt jag ute i solen i princip hela tiden fram till det att jag åkte hem klockan halv fem. såå otroligt underbart härligt. satt med uppkavlade ärmar på tröjan, med solglasögonen på och pratade med kajsa och elinor. riktigt härligt. ännu en dag med underbart väder, alltså :)

efter att vi ätit och så här i åtvid åkte jag och johan och tittade på film med jocke, jocke och niklas. riktigt trevligt det också, vill jag mena. har bjudits på mycket skratt ikväll :)

nej, nu ska jag faktiskt gå och lägga mej och titta lite tv. nu håller vi tummarna för att det är lika underbart väder imorrn också. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback