What is going on?

vet, som sagt, inte riktigt vad som pågår i min kropp och hjärna just nu. känns som hela min värld är upp och ner-vänd, och jag vet inte varför. kanske beror det bara på att jag inte gjort någonting idag eller ska jag börja bli orolig? är jag trött, stressad, ledsen..? jag vet inte. men trött och stressad kanske inte är helt orimligt? kollade igenom min almanacka förut för att kunna lugna ner mej själv, men det hjälpte inte heller. kanske är det bara väldigt mycket just nu? jag vet faktiskt inte.. och det är jobbigast av allt.

men jag får väl se det positiva.. jag har lärt känna min egen kropp. jag vet när det är någonting som inte är som det ska och kan försöka göra någonting åt det. men jag är bara så himla rädd.. jag vill inte tillbaka till hur det var förut.

jag ska nog ta och prata med karin och så om jag verkligen måste göra det där provet på onsdag. vi har precis börjat på det området och ska ha prov i varje del sen ändå. jag kanske kan plugga till det, men inte göra det? så jag får kunskapen med mej ändå? eller jag vet inte. men det är nog värt och prata med henne, som sagt. japp, det ska jag göra.

kanske skulle jag ta mej en promenad? det vore kanske bra att få lite frisk luft och få rensa huvudet lite? jo, men jag gör nog det. kommer ändå inte kunna sova om jag går och lägger mej nu. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback