Utflykt och träning

gårdagen blev inte riktigt som jag hade planerat. istället för att gå i skolan till tjugo över fyra slutade jag vid halv ett. inte dåligt alls :) dessutom ringde matilda och frågade om jag ville följa med ut på en liten utflykt. hon och adam skulle nämligen till åtvidaberg och titta på en bil, så dom plockade upp mej i gamleby så skjutsade dom mej till johan så jag fick hälsa på honom en snabbis. efter det åkte  vi hem till matilda och bytte om snabbt som attan och så åkte jag, matilda och emelie in till vimmerby och gick på friskis&svettis. riktigt jävla skönt! ojojoj! efter det åt vi lite mat och hade det trevligt.
gick dock och la oss redan vid nio för både hon och jag var supertrötta. haha.
har inte sovit hela natten, för det var en liten harry som var jättekelig och inte ville låta mej vara. haha. men han är ju såå himla sööt, och så gosig så jag kunde ju inte riktigt låta bli att klappa och pussa lite på honom ändå ;b

nu har jag precis kommit hem från skolan. nu ska jag sätta igång och plugga. har även tvättid idag, så jag måste hinna med det. dessutom kom ju elinor och linnea hem idag, så jag ska umgås med dom ikväll, hade jag tänkt :D blir nog jättetrevligt, tror jag.

nej, nu ska jag sätta igång och plugga. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback