Sjukt jobbig dag

goddagens. alltså, om jag tyckte att gårdagen för jobbig var det ingenting mot dagens schema. börja dagen med kemi i 2, 5 timma. med bara 5 min emellan tar vi matte i 1 timma. när man är sådär lagom urpumpad efter kemin. på det lägger vi endast 40 min lunch och sen hoppar vi på mikrobiolgi i 1 timma och 20 min, som är en plåga eftersom man är så himla slut. sist men inte minst tar vi lite fysik i 2 timmar och 45 min. GRATTIS!

på fysiken idag loggade vi in på våra konton och startade kursen och så. känns lite märkligt.. och nervöst. vill inte riktigt. vet ju iaf ett ämne jag inte kommer få MVG i iår iaf. haha.

när jag kom hem från skolan satte jag igång och laga mat. idag fick det bli korvstroganoff. dock hade jag inte så mycket matgrädde, och det blev inte jättebra med vatten i, så jag tog i lite redning och så det blev inte heller så bra. haha. men efter lite pulande fick jag till det riktigt bra :) efter det diskade jag och sånt så jag har det gjort.

nu sitter jag med kaffe och choklad bredvid mej. ska alldeles strax sätta igång att plugga. blir nog inte så mycket mer än det ikväll. är så himla trött. kanske ska ta ett bad ikväll? ja, vi får se hur det blir. nu ska jag iaf sätta igång med matten. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback