Plugg, tvätt och kaffebesök

i skolan förut trodde jag att jag typ skulle föda barn eller någonting. helt plötsligt fick jag sååå ont i magen. fick så ett par gånger. på eftermiddagen låg jag, i princip, och skrek av smärta. hade helt glömt hur jag hade det förr. är ju trots allt två år sedan nu. och jag säger ju det att det här kommer jag inte stå ut med. dock vet jag inte riktigt vad jag ska göra istället. tåls absolut att ta sej en funderare på :b

efter skolan satte jag igång att plugga med en gång. känns bra att ha fått några saker avbockade.. dock är jag långt ifrån färdig. men men, jag har ju gjort lite iaf. har även tvättat idag. skönt att ha massa kläder igen. hehe.

runt sju ungefär kom pappa, matilda, sara och farfar hit :) pappa skulle komma för att hänga upp mina lampor så då följde dom andra också med och drack lite kaffe och sådär. trevligt att ha lite folk här. hade väldigt roligt här ett par timmar :) efter det hjälpte pappa mej med att betala en räkning.. första i hela mitt liv. haha. känns rätt bra att kunna det ;)

börjar faktiskt kännas lite ensamt här i lägenheten. funderar på riktigt på att skaffa mej ett marsvin och en kanin. vore så himla mysigt att ha någon att komma hem till och någon att få gosa med när man vill . japp, det kanske är ännu en sak jag ska lägga till min önskelista?

nej, nu ska jag faktiskt lägga mej, tror jag. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback