Plugg, plugg, plugg och lite marsvin

när jag kom hem från skolan satte jag genast igång med att göra spagetti och köttfärssås. efter det vattnade jag lite och så, och sen drack jag kaffe och pluggade lite. efter ett tag tog jag en paus och gick för att ta hand om marsvinen. idag fick dom både morot och äpple. städade även deras bur och vattnade lite blommor :) är lite småsugen på att ha mej ett par marsvin själv, faktiskt ;b
när jag kom hem från pojkarna satte jag igång att plugga lite till. först svenska och sen fysik. känns skönt att ha den delen avklarad.
nu tänkte jag sitta här en stund, sen ska jag ut och springa och när jag duschat och så ska jag plugga lite till. inte roligt, men det är lika bra att göra det nu, för att slippa stressa sen.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar lite snabbt innan jag ger mej iväg. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback