Plugg och tv- tittande

godkväll. gjorde faktiskt en del matte förut. kändes inte som jag räknat på flera månader, men tillslut gick det bra iaf :b dock hade jag så fruktansvärt ont i huvudet så jag kunde inte hålla på mer än 1,5 timma. men jag har en lektion imorrn och så får jag väl göra det sista på kvällen imorrn, antar jag. så det ska väl förhoppningsvis gå bra. och dessutom vet jag ju att jag inte är längre bak än någon annan i klassen iaf, och det är ju alltid en tröst ;b

nu har jag precis tittat på top model. älskar det programmet. dom är så vackra. under tiden har jag suttit med min vetekudde på både huvudet, nacken och axlarna. en ny vetekudde kan du lägga till min önskelista, mamma. det vore inte helt fel :)

nej, nu ska jag titta på desperate housewives. har typ en halv säsong att ta mej igenom till imorrn ju. haha. önska mej lycka till :b hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback