Plugg och matlagning

Dagen har gått väldigt bra, faktiskt. trots att det är den jobbigaste på hela veckan. känns väldigt bra, måste jag få säga.
när jag kom hem satte jag genast igång med fysiken. gjorde några uppgifter och sådär. inte helt enkelt, men jag är förvånad över mej själv, måste jag få säga. haha.
efter det gick jag och gav marsvinen mat och pussade lite på dom och sådär.
när jag kom tillbaka satte jag igång med svenskan. det känns ganska bra, faktiskt. ska nog gå bra imorrn, tror jag.

nu håller jag på och lagar mat. chicken nuggets, ris och sötsur sås :) hur jättegott som helst. och enkelt.
fick supergod lax till lunch idag, så jag är fortfarande lite mätt, men jag måste ju äta. hehe. kocken hade gjort sådär undert enkel lax, med bara lite citronpeppar och så på och så stekt det och så potatis till. enkelt och det godaste man kan göra med lax, tror jag :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. sen ska jag äta och sen fortsätta plugga. kanske ska ut och gå en sväng ikväll? ja, vi får se. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback