Matlagning

Hej igen. när jag kom hem gick jag till ica och handlade potatis och grönsaker. just nu håller jag på och lagar mat och lyssnar på musik. jättemysigt :) idag fick det bli klyftpotatis, fläskytterfilé (tror jag att det är), beasås och grönsaker. mumma! blev visst väldigt mycket, men jag skulle nog kunna äta upp alltihop bara för att det är såå himla gott :)

ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, faktiskt. ska väl plugga lite när jag ätit, sen ska jag väl förhoppningsvis umgås med elinor och linnea.

nej, nu ska jag sätta igång och steka köttet :) hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Annica

Jättefin blogg du har!

Postat av: Annica

Tack så mycket!

Ha en trevlig kväll!

2008-09-18 @ 17:52:48
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback