Mamma- besök

godkväll. har varit en skitseg dag i skolan idag. jag har varit helt slut hela dagen. känns som om jag festat hela natten lång, eller nåt i den stilen. helt slut.. på riktigt. men svenskaprovet gick bra iaf, och det var ju väldigt skönt :)
när jag kom hem sprang jag ner till ica och handlade och sen satte jag igång och laga mat, mamma kom nämligen hit en sväng. fick bli klyftpotatis, kött och beasås. var jättegott. dock var det inte lika roligt att ta hand om formen potatisen varit i. haha. det är tur att jag har en sån där grön svamp med en hård sida på. haha. den gör underverk, jag lovar!
hur som helst, när vi ätit drack vi lite kaffe och satt och pratade en massa. allt mellan himmel och jord, typ. som det gärna blir med mamma :)
när hon kände att det var dags att åka hem gick vi över till elinor så hon fick hälsa på marsvinen också :) och så passade vi på att göra om lite. haha. har sagt till elinor att han ska vända på buren så att dom ser lite mer, och det tyckte hon var en jättebra idé, men har hon gjort det? icke! men mamma tyckte också att hon skulle göra det, så vi tog saken i egna händer istället. haha.

nu har jag precis diskat och så. tänkte att jag inte ska göra mer än att titta på tv och glutta på nätet ikväll. har väl gjort mej förtjänt av en sån kväll? jag orkar fanken i mej inte plugga ikväll.. jag skiter i det. gör det imorrn istället. gud så skönt att jag tar tag i saker i tid och inte har en massa saker liggandes, för då kan man ta sånna här kvällar.. utan att ha jättedåligt samvete :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för god mat o trevligt sällskap! KRAM

2008-09-10 @ 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback