Lyckliga marsvin

godkväll. nu sitter jag i gamleby igen. lite blandade känslor. hehe.
pappa som följde med idag, så han har satt upp min klocka i köket och ordnar kanalerna på min tv, så att dom är i rätt ordning.

när han åkt gick jag upp till marsvinen. hade ju med mej massa roligt till dom. först satte jag upp saltstenen med den hållaren jag köpt och sedan satte jag fast fröstången. dom var väldigt nyfikna och undrade vad som hände. haha. sist men inte minst satte jag in ett hus åt dom som dom får låna av min kära mamma. först visste dom inte riktigt vad dom skulle göra, men så lyfte jag fram janoff så att han kom in med nosen och så fattade han att han kunde gå in i huset. efter det visade jag verner och han gick också in. trodde inte att dom skulle få plats båda två, men det fick dom. dom kurrade så himla mysigt där inne så :) känns bra att det inte är någon botten på huset, för skulle det vara lite trångt så kan dom ju inte fastna eller så.. rör dom på sej för mycket så lyfter ju bara huset istället. känns tryggt, faktiskt. dom har nog väldigt mysigt därinne tror jag allt :)

nej, nu ska jag gå och lägga mej. godnatt. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: kats

så himla kul med sällskap:-))

2008-09-16 @ 08:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback