Låång dag

godkväll. har varit en lååång dag idag. började klockan åtta och slutade tjugo över fyra! inte ett dugg roligt, faktiskt. när jag kom hem var det bara att rusa ner till tvättstugan och börja tvätta. skönt! och för första gången sen jag flyttade in köpte jag färdig mat.. nämligen en pastasallad. jag glömde nämligen ta upp kyckling ur frysen imorse, och orkade inte hålla på att tina den nu och så. så det fick bli en sallad :)
idag var nadja hemma hos mej för första gången. hehe. hon tyckte det var jättefint, men hon skulle aldrig klara av att bo här.. alldeles för strikt och välstädat. haha. hon vill ha grejer överallt för att hon ska känna sej som hemma ;b
men vi drack iaf lite kaffe och åt skorpor och hade det väldigt trevligt :)

nu sitter jag i min ensamhet och gör inte speciellt mycket. ska alldeles snart ner till tvättstugan bara :b kanske ska ta och ringa elinor efter det. eller jag vet inte.. får se.

nej, nu ska jag gå. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback