Joggingtur och plugg

var, som sagt, ute och sprang förut. sååå skööönt! behövde röra lite på fläsket, alltså. sprang bara en halvtimma dock, för när jag kom hem satte jag igång och gjorde lite styrka istället. också jätteskönt. man mår så himla bra efter man tränat. det är en sån härlig känsla :)
efter jag ätit, stretchat och duschat pluggade jag lite. har bestämt att dela upp det och ta små, korta stunder under hela kvällen. går mycket lättare då. pluggar typ tio minuter i taget. men nu är jag iaf färdig för ikväll så nu har jag tid att sitta här en stund igen :)

nej, om man kanske skulle ta och gå och lägga sej? jag har ju inte sovit speciellt bra inatt. kanske ska lägga mej och läsa lite? hmm.. nej, ska sitta här ett tag till så får vi se sen. hehe. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback