Is everything all right?

goddagens. gick jättebra att jobba igår.. eller ja.. bra, är ju ett starkt ord. jag vet inte riktigt vad det var med mej. var precis som jag skulle ha migrän eller någonting. strulade till sej till i princip hela tiden. haha. dock inget allvarligt och ingen kund som fick betala varken för mycket eller för lite. men jag undrar vad som hände i min kropp dom timmarna. ojojoj.

efter jobbet åkte jag, johan leo och birgitta in till linköping för att handla lite. och där fortsatte det att strula. skulle på systemet och sen äta ute vid tornby men det var såå jääävla mycket folk så vi kom inte fram någonstans. kom inte ut från parkeringen.. stod i kö i säkert en kvart. skulle ätit på bk, men där var det knökat med folk. så då skulle vi bort till max, men det var likadant där. så då gav vi upp och åkte upp till stan och åt på kina. var jättegott. hehe :) därefter fick vi åka tillbaka till tornby eftersom jag skulle på ikea och köpa handdukar.. ja, det gick ju bra.. EN handduk hade dom den här gången! jättebra. ååh, blir så trött. men ändå kan jag inte sluta skratta. haha. efter vi gått i lite affärer till åkte vi hem. på kvällen tittade på fotboll och dansgrejen, och åt chips och dipp. jättetrevligt :)

idag har vi inte gjort någonting alls. jag har bara legat framför tvn hela dagen. mår inte speciellt bra.. vet inte om jag är stressad eller vad det är. skulle behöva ut och springa en sväng, men jag vet inte.

nu har jag precis varit upp hos verner och jan-olof. elinors marsvin som jag är vakt åt denna vecka. hon är nämligen i tunisien den lilla jäkeln. men marsvinen mår iaf bra. dom blev så glada så när dom fick lite äpple. hehe.

nej, nu ska jag nog plugga lite, tror jag. ha det bra. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback