I'm exhausted

fy fan, vad matt jag blir. jag orkar verkligen inte mer. om det är någon mening med allting, så ska det bli väldigt intressant att se vad meningen med detta är. tror dock inte att det finns någon, om jag ska vara helt ärlig. det är bara någon som har bestämt sej för att mitt liv så ska överjävligt ett tag framöver. känns ju väldigt bra.

nu har det dock så att jag har en underbar syster som är påväg hit nu, för att hålla mej lite sällskap. blir en dyr bensinräkning för min familj denna månad.

det vore så jävla skönt att bara gå under jord i några månader och inte behöva bry sej ett smack om någonting. jag är så fruktansvärt sugen på att bara skit i allting och försöka börja jobba eller nåt istället.

nej, nu ska jag nog steka mej en hamburgare. skulle ju handla förut, men det gick ju inte så jävla bra.. ååh, jag börjar gråta bara jag tänker på det.. jag är så tröt..

Kommentarer
Postat av: Ronja och Fia

Vill du vara med och tävla ? Gå då till vår blogg och var med och vinn !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback