Hemma i Vimmerby

Goddag. efter mycket om och men så kom johan till mej igårkväll, så jag behövde inte vara ensam :) vi gjorde inte speciellt mycket.. tog det mest lugnt och hade lite myspys.

nu är jag äntligen hemma.. har ju inte varit det på jättelänge. direkt när jag kom hem åkte jag och mamma ner till stan för att titta på kök. känns inte som vi gör annat. haha. men just nu känns det väldigt bra.. tror nästan att vi har bestämt oss för det mesta. eller ja, det har vi ju sagt många gånger, men detta känns riktigt bra :)

ikväll ska jag nog inte göra någonting. vi är jättetrötta allihopa, av någon anledning, så det är väl ryggläge framför tvn som gäller, tror jag :) 

nej, nu ska jag läsa lite bloggar lite snabbt innan vi ska äta. hejsvejs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback