Hemma i Vimmerby

hejhej. igår kväll fick pappa komma och hämta mej. vet inte riktigt vad som hände, men skit mådde jag iaf. jag blir så himla trött på min kropp. förstår inte riktigt vad som är på gång, faktiskt. kanske måste jag ta mej ett snack med mina lärare, för att släppa min press lite? känns ju alltid bättre om dom vet. jo, men jag får nog ta och göra det i veckan, tror jag :/
idag har jag iaf varit hemma från skolan. såååå skönt. behövde nog det, tror jag. även att det blir jobbigt att ta igen, så var det värt det.
har haft en bra dag idag, känns det som. maria är ju här och hälsar på så hon och jag har suttit vid köksbordet nästan hela dagen och gaggat. dessutom har dom en forever-visning hemma på torsdag så maria har med sej massa smink och produkter som jag har testat. och jag är helt såld! ojojoj. så nu vet jag ju vad jag ska önska mej i julklapp iaf ;)

för bara en halvtimma sen var det fullt hus här och nu är jag helt plötsligt ensam hemma. mamma, maria och matilda är på bruks, pappa på speedway och vikke hos nån kompis :b

inatt kanske jag sover hos matilda. har inte riktigt bestämt mej än. men hon ska skjutsa mej till skolan imorrn bitti, så det är väl nästan smidigast om jag gör det.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback