Går det bara utför?

kvällen igår blev väldigt lyckad, trots allt. matilda kom hit strax innan åtta och då gick vi och handlade. efter det gick vi upp till mej och jag åt lite och sen diskade. efter det satte vi oss och tittade på tv och pratade en massa. vi gick och la oss strax efter nio, tror jag, men somnade inte förrän ganska sent. låg och pratade om det mesta mellan himmel och jord. tack så jättemycket för att du kom hit, matilda. du anar inte hur mycket det betydde för mej. mår mycket bättre efter gårdagen. du är bäst!

idag har det varit en ganska märklig dag. för första gången i hela mitt liv, tror jag, har jag lämnat in ett arbete för sent och dessutom hade vi prov idag som jag inte hade pluggat en gnutta till. inte öppnat boken överhuvudtaget.. har heller aldrig hänt förr. men det kändes ganska bra ändå. haha. blev ju inte ens nervös eller någonting :b kanske ska satsa på det i framtiden?

nu när jag kom hem stekte jag mitt livs första lax. till det blev det romsås och potatis. mumma!
när jag diskat och så satte jag mej och skrev färdigt engelskauppgiften, så nu har jag skickat iväg den. känns sköönt att vara av med den. nu ska jag sätta igång med matten. efter det ska jag nog lägga mej och titta på tv eller nåt. har superont i huvudet. är väl kanske inte så konstigt efter gårdagen dock, men nog så jobbigt för det.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar, sen fortsätta plugga. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: mamma

KRAAAM!!

2008-09-29 @ 18:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback