Forever living-visning och hårklippning

igår hade ju maria forever-visning hemma hos oss. riktigt intressant, faktiskt. jag har ju aldrig varit på nåt sånt förut. vi hade väldigt trevligt med mycket prat och skratt och ost och kex, och sånt smått och gott ;) jag är verkligen sugen på att sätta igång med det här själv. det ska jag funken göra samma dag som jag fyller 18. hehe.

nu har jag precis duschat. ska alldeles snart sminka mej och så. sen ska jag och sara ner till stan och äta lunch, och efter det ska jag klippa mej :D sååå skönt. när jag är färdig där ska vi åka ut till lisa för att spendera kvällen där. blir förhoppningsvis riktigt trevligt :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar lite snabbt innan jag måste sätta igång. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men va snäll du är! Tack så mycket, blir alldeles varm i hjärtat :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback