En dag hos syster

igår kväll åkte jag ut till matilda, eftersom hon skulle skjutsa mej tillbaka till gamleby på morgonen. dock blev det inte riktigt som vi hade tänkt oss. jag somnade inte förrän klockan fem inatt, av olika anledningar, och vaknade vid kvart i sju, tror jag klockan var, och mådde inte speciellt bra. så jag gick upp och la mej bredvid matilda och talade om för henne att hon inte behövde skjutsa mej. skulle inte klara av att gå i skolan.
så på förmiddagen idag har vi mest suttit framför tvn. har även tagit hand om en nyckelpigeinvasion. jag överdriver inte när jag säger att vi har fått tagit bort 100 st... från matildas vardagsrum! skitäckligt!
efter lunch åkte vi iväg för att plocka lite svamp. första gången i hela mitt liv, tror jag, som jag plockar svamp. var riktigt trevligt faktiskt. och vi hittade en hel del :)
strax innan sex åkte vi in till vimmerby för att gå på migrän-fika. hade mycket trevligt där också :)
efter det åkte vi hem till mamma och pappa och fortsätta pratstunden där. nu ska vi snart gå och lägga oss, faktiskt.

jag ska inte tillbaka till skolan på hela veckan. har lite delade känslor inför det. jag behöver ju komma bort från skolan, det inser jag ju, men samtidigt blir det ganska jobbigt nästa vecka när jag ska försöka ta igen allt jag missar denna vecka :b menmen, det får vi ta då.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. känns inte som jag gjort det på länge :b hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback