Dumdidum

goddagens. gårdagen var en väldigt slapp dag. runt ett eller nåt åkte jag och mamma ner till stan en sväng. eller ja, vi gick till djuraffären och apoteket. hehe. efter det åkte vi till ica och sen hämtade vi vikke och farfar. sen gjorde vi inte speciellt mycket på hela dagen, vad jag kommer ihåg iaf. tog det mest lugnt hela dagen, vilket faktiskt behövs ibland. var riktigt skönt :)

nu har jag precis duschat och så. idag ska jag och mamma rensa lite skåp i köket, hade vi tänkt :b kan nog bli lite spännande och se hur mycket skit hon har egentligen. hehe.

ikväll åker jag tillbaka till gamleby igen. både skönt och tråkigt ;b men när jag kommer dit ska jag iaf gå upp till marsvinen och ge dom lite presenter jag har med mej :) hoppas dom blir riktigt glada. haha.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback