Ännu mer plugg

hejhej. nu sitter jag i skolan. har engelska. håller på med ett arbete om presidentvalet i USA. inte helt lätt, vill jag lova, men ändå ganska intressant. men deras system är ju så himla krångligt :b och det gör det ju inte lättare att vi ska skriva på engelska. men det kan ju vara bra med en utmaning ibland också. hehe.

jag slutar för dagen om tio minuter, alltså tjugo över ett. men idag ska jag vara kvar här upp enda till fyra, eller nåt. behöver lite hjälp med matten och fysiken, och vi har en fysiklektion vid tre, tror jag, så jag ska vara kvar här till dess. så på hålan jag har där kan jag ju passa på att plugga lite. så har jag det gjort sen. jättebra :b

nej, nu ska jag ta och gå. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback