Gör jag något annat än pluggar?

fysiken gick faktiskt bra. skönt att få en del saker utklarade. känner mej mycket lugnare nu :) dock drog det ut på tiden en hel del så jag var inte hemma förrän halv fem. i sånna lägen är det bra att ha lite rester i kylskåpet. hehe.

nu sitter jag och finlirar lite på mitt ekologi-arbete. är alldeles strax färdig med det också. himla skönt :) dessutom har jag suttit med uppdraget på fysiken en liten stund också.

ikväll ska jag nog bara ligga i sängen. har såååå ont i magen. har haft kramp nästan hela dagen :/ vet inte riktigt vad som är fel. men jag får väl ligga och läsa lite eller nåt ikväll. blir väl bra det. 

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback