Tisdag

godmorgon. nu sitter jag och äter frukost :b

igår var jag faktiskt duktig och pluggade jättelänge. jag borde egentligen inte göra provet idag, men samtidigt vore det skönt att bara ha det gjort. det får väl gå som det går, antar jag :b

när jag pluggat färdigt gick jag och johan och handlade. han köpte bla en kronärtskocka som han kokade senare på kvällen. det var inte ett dugg gott, alltså. så jag gick och hämtade mej lite glass istället. haha.

idag vet jag inte riktigt vad som händer. har iaf skola fram till fyra. och sen måste jag göra massa fysik. uppdraget ska vara inne senast imorrn :b

nej, nu ska jag gå och borsta tänderna. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Sara

fy fan så äcklig han är, det smakar ju skit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback