Timjankyckling och Havreflarn

Timkankycklingen blev jättegod! absolut någonting jag kan göra igen. och det var superduperenkelt att göra. verkligen jättesmidigt. och johan blev också nöjd :)

Havreflarna blev också supergoda! dock blev det inte riktigt som jag tänkt mej. första satsen jag gjorde råkade jag nog ha lite mycket bakpulver i plus att jag gjorde dom för stora och hade för många på samma plåt. så på den första plåten jag tog ut ur ugnen var det ett enda stort havreflarn. allting hade flutit ihop. man kunde bara ana formen på kakorna. så jag fick sitta och försöka bryta isär dom så gott det gick :) men vid den åttånde plåten, tror jag det var, hade jag faktiskt fattat galoppen och dom blev runda och fina och till och med lagom stora :)

nu har jag precis följt johan till tåget. tycker inte om att han åker hem. men han har ju ett jobb och sköta och dessutom så ses vi ju på fredag igen, så det är bäl bara att bita ihop :b

nu sitter jag och väntar på elinor, linnea och kajsa. dom kommer hit och tittar på Bonde söker fru med mej. det är ett absolut måste om man går på valstad. haha.

nej, nu ska jag passa på att läsa lite bloggar innan dom kommer. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback