Tillbaka i Gamleby

hejhej. nu är jag och johan i gamleby. eftersom det var första gången bosse och bettan var ensamna tyckte jag inte att dom skulle vara själva hela helgen. så jag och johan passar på att ta det lite lugnt och så denna helg.

idag har jag jobbat. gick jättebra. timmarna flöt på ganska snabbt.

just nu hoppar bosse och bettan omkring runt mina fötter och är väldigt nyfikna på bordet. bettan låg uppe på det en sväng förut. får väl se om det blir hennes favoritplats :b

ikväll kommer elinor och kanske linnea och sjöblad hit. vi ska väl titta lite på tv och äta lite chips och sådär :)

nej, jag har verkligen ingenting vettigt att skriva. så jag ska läsa lite bloggar istället. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okie menz, I haz toined on b00t nowz! BAAAARTTTY BLIZZZZZZZZZZZ



Okie menz, i sell mych g0ld ok menz?

2008-10-19 @ 00:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback