Rockband, jobb och vimmerby

hejhej. ovanligt dålig uppdatering från mej :b
i fredags eftermiddag åkte jag, som sagt, till johan. när han slutat jobba och så kom emil ut till oss två. så på kvällen spelade vi rockband och drack lite öl och vin och hade jätteroligt, faktiskt. men jag har kommit på att jag är värdelös på att sjunga :b men trummorna var riktigt jävla roliga, faktiskt :D

igår jobbade jag fram till ett. flöt på riktigt bra, faktiskt. när jag slutat kom pappa och hämta mej och johan och vi åkte hem till vimmerby. gjorde inte speciellt mycket igår kväll. satt och pratade, åt tacos och så.

idag har vi hittills inte gjort speciellt mycket, heller. både jag och johan är helt slut. just nu håller jag och mamma på med mitt skolarbete. det jag sa att jag får panik på. känns lite bättre nu, men långt ifrån bra. känns inte som jag vet vad jag ska skriva. riktigt frustrerande faktiskt :b

i eftermiddag är det kalas ute hos mormor :D ska bli kul att träffa henne igen. känns som det var ett bra tag sen :b efter det bär det väl av tillbaka till gamleby igen :b

nej, nu ska jag läsa lite bloggar lite snabbt. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback