Projektredovisning

hejsan. nu har jag precis kommit hem från skolan. roy är sjuk idag så vi fick sluta en hel timma tidigare :)

dagen har varit bra, faktiskt. har varit väldigt lugnt. vi hade redovisning på projekt och företagande idag. gick bra. fick bla se när en orm åt upp en råtta. intressant, men väldigt äckligt :b vårt projekt var att baka sju sorters kakor till redovisningsdagen, så nu är jag fruktansvärt äckelmätt, kan jag säga. ändå åt jag bara tre kakor :b dessutom hade karin bakat tårta för hon tyckte att vi skulle fira att vi hade varit så duktiga med projekten. så jag tror nog jag får vänta med middagen några timmar till. haha.

ikväll är det faktiskt så att jag inte har någonting att plugga på. såå jäälva skönt! ska väl höra med elinor och dom vad dom ska hitta på. jag kanske till och med har ork nog att umgås med någon.

änsålänge har magen varit bra idag. har ont i fem minuter eller nåt förut, men det var ingen fara. får väl se hur det blir framåt kvällen :b

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

bjuder först på en bild från min fotosession med anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback