Politik och Bonde söker fru

godkväll. nu har jag pratat med robin om ungdomsrådet. kruxet är bara det att han har flyttat till frankrike för att plugga, så han kan ju inte riktigt hjälpa mej. men han sa att inte tror att u-rådet fungerar speciellt bra, och han tyckte att jag skulle gå med i en studiecirkel istället. jag fick iaf johannes regells msn, och jag vet ju det att kontaktar jag honom så är jag ju såld. jag har varit med om hand övertalningsförmåga förut :b men samtidigt känns det som att det skadar ju inte att åka dit några gånger och se hur dom har det och vad jag tycker om det. men det hade varit såå skönt om robin hade följt med alltså. haha. men kanske är det så att jag känner igen någon när jag väl kommer dit. det är ju mycket möjligt. men jag får allt ta mej en funderare på detta. har iaf kastat iväg ett mejl till regell, så vi får väl se vad som händer.

alldeles nyss ringde det på dörren, och trodde naturligtvis att det var elinor och dom, men icke. det var elin, frida och denise som var lite nyfikna på hur jag bor, och dom verkade faktiskt mena att dom tyckte det var jättefint :) alltid roligt att höra sånt. dom var iaf på väg upp till lina för att titta på bonde söker fru. alla valstadbor sitter verkligen bänkade alltså. haha :)

nu sitter jag, som sagt, och väntar på elinor med resten. dom har dock stalltjänsten ikväll, så dom kommer nog inte förrän om en timma ungefär.

Kommentarer
Postat av: 13405ijff

johannes regell, är en nöt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





bu o fyyyyyyyyyyyyy bajsa

2008-10-18 @ 21:21:13
Postat av: kekekeke

Plýs 10k me am female, me very good inglish speaker or fack mather noop, bai.

2008-10-19 @ 00:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback