Plugga eller inte plugga..?

godmorgon. nu har jag precis duschat och så. sitter och funderar på om jag ska ta och plugga lite. det är ju en hel timma kvar till jag måste åka till skolan, så jag skulle ju hinna ganska mycket. men samtidigt känns det som jag är alldeles för trött för att plugga. nej, jag tar nog fanken och skiter i det. får plugga på håltimman i skolan sen istället.

i vanliga fall får jag ju åka hem efter engelskan på torsdagar eftersom vi bara har fysik kvar. men idag skulle vi tydligen göra en labb tillsammans så nu läre jag väl stanna :b känns inte alls roligt, men det är väl skönt att göra det ihop, antar jag.

nej, nu ska jag knäppa på tvn och lägga mej och slappa ett tag. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback