Plugg, matlagning och bak

goddagens. istället för att sluta skolan kvart i fyra slutade vi klockan två idag :) superskönt. vår samhäll var inställd och på svenskan fick jag lov att åka hem och skriva på mitt arbete. visserligen var jag ju inte ledig då, men det är ändå skönt att få komma hem :)

nu har jag och johan precis varit och handlat lite. jag ska alldeles snart fortsätta plugga. håller på och skriver ett arbete om vattenkraft. inte alltför roligt, men inte speciellt svårt. det ska vara inlämnat på måndag. jag fick reda på detta idag så jag började precis, och är nästan färdig. inte illa :)

om en timma ungefär ska jag laga lite mat. idag får det bli timjankyckling. har aldrig ätit det förut, så det ska bli spännande att se hur det smakar. kanske får det bli pizza ikväll. haha. nej, men det är nog säkert gott :)

efter maten ska jag baka lite, tänkte jag. har inte gjort det i lägenheten än. katastrof. har ju inte ens invigt min nya elvisp. haha.

nej, nu ska jag fortsätta plugga så jag blir färdig någon gång :b hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback