Panik!

hmm.. sitter fortfarande i skolan. vet inte riktigt vad jag ska ta mej till just nu. jag har hållt på jättelänge med ett arbete på samhällen, och jag kommer bara inte framåt. spelar ingen roll vad jag gör, jag hittar inte den fakta jag behöver. känns bara som om allting blir pannkaka just nu. har tittat på vad nadja skrivit för att se vad hon har skrivit och kanske få lite inspiration därifrån, men icke. ingenting hjälper! vet inte riktigt vad jag ska ta mej till. och grejen är den att det är inte ens något stort arbete.. jag får det bara inte att fungera :b ingenting blir bra!

ååh, jag som var på så himla bra humör förut. himla jävla typiskt :b dessutom är det nästan en hel timma kvar tills jag ska åka. åååh, jag får panik.

nej, nu är det nog bäst jag slutar innan jag blir alltför nere. får ta mej ett snack med jenny på måndag eller nåt.. jag vet inte. eller mamma kanske kan hjälpa mej lite att komma igång på söndag. japp, vi får se hur det går. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback