Övernattning hos mormor

hejsan. igårkväll åkte jag och sara ut till mormor för att sova där. först när vi kom åt vi lite mat och sen satt vi och spelade kort till halv ett, eller nåt, tror jag klockan var. vi hade jätteroligt och spelade massa nya kortspel. riktigt trevlig kväll :)

imorse när vi duschat och så satt vi och åt frukost i en och en halv timma. jättemysigt att sitta så länge och bara prata och småäta lite :) efter det spelade vi en omgång kort till :)

vid halv tolv åkte vi in till stan för vid tolv skulle vi vara hos morfar på kalas. han har fyllt år. var väldigt trevligt där också :) nu har jag precis kommit hem. vet inte riktigt vad jag ska göra idag.

ikväll ska jag iaf åka till åtvidaberg. jag ska nämligen jobba måndag, tisdag och onsdag. skönt att skaffa sej lite pengar :)

nej, nu ska jag faktiskt läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback