Matteprov, orientering och plugg

på morgonen idag hade jag matteprov, som jag åt helvete! jag har aldrig gråtit efter ett prov förut men det gjorde jag då. men samtidigt skiter jag i det. men jag har talat om för henne att jag inte kan skriva matteprov, att det helt enkelt inte går, men ändå så verkar hon inte fatta. jag bad att jag typ skulle få sitta ensam eller någonting, men det verkar hon ju ha förträngt. aja.. nu är det gjort iaf och nu kan jag släppa det. ska nog be henne att jag inte ska få tillbaka provet. vill inte veta hur det gick :b

efter det hade vi idrott. skulle orientera... i spöregn! vi var genomblöta redan innan vi börjat, men det gick riktigt bra. jobbade ihop med nadja och vi kom överens bättre än jag trodde och lyssnade faktiskt på varandra. annars brukar ju både hon och jag vilja ha rätt, men det gick bra. dock trampade jag rakt i typ sankmark ett bar gånger så jag blev ännu mer blöt. dessutom gjorde jag typ ett fritt fall ner i ett hål. kom och sprang och så helt plötsligt försvann foten under mej. som tur var var det mjukt och jag var uppe lika snabbt igen, och skrattade så jag höll på att kissa på mej. inte lätt att skratta och springa samtidigt kan jag lova. jag kunde bokstavligt talat vrida ur vatten ur mina kläder när vi kom tillbaka till omklädningsrummet. helt sinnessjukt! men det var roligt.

istället för att sluta kvart i fyra slutade vi vid halvt två idag. två lektioner var nämligen inställda. sååå sköönt! så efter samhällen åkte jag hem och här är jag nu. ska alldeles strax sätta igång och plugga, så har jag det gjort :) ska bara läsa lite bloggar först. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback