Massa prov hit och dit

 på morgonen idag skrev jag kemiprov. gick åt helvete. men jag skiter i vilket, just nu. orkar inte bry mej om kemin. har annat att lägga min energi på. efter kemin fick jag reda på att jag fick MVG på ekologiprovet jag skrev förra veckan. helt jävla otroligt. jag hade ju inte öppnat boken en enda gång! :D efter det fick vi tillbaka våra matteprov. vi fick bara G allihopa. helt jävla sjukt! så efter den lektionen gick nv i samlad trupp till stefan och sa att han fan fick ta tag i det här och att vi inte tänker ha erika. det drabbar vår skolgång. vi talade om för honom att det var tvunget att hända någonting nu. så vi får väl se hur det går. annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra. men det får vi ta tag i sen isf.

nu sitter jag hemma. ska alldeles strax sätta igång med fysiken. var bara tvungen att få en liten paus först. ska läsa lite bloggar också. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback