Massa plugg

hej. gårdagen var jättetrevlig. skönt att träffa mamma, pappa och matilda :) ozzy var helt galen i bosse och bettan. det var knappt att han kunde slita sej ens när han skulle få godis. haha. dessutom var det skönt att ha fysiken gjort. tack för hjälpen, pappa :)

dagen har varit ganska lugn. känns inte som jag gjort speciellt mycket, men ändå har jag varit i skolan från åtta till tjugo över fyra :b och det slutar inte där. jag har prov imorrn så jag måste plugga ikväll :b vill verkligen inte det. funderar allvarligt på att vara sjuk imorrn. men å andra sidan kan det vara skönt att ha provet gjort innan lovet :b men jag kanske kan göra det på fredag isf? hmm.. aja, vi får se hur det känns efter att jag pluggat några timmar :b

nej, nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag sätta igång att plugga :b hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback