Märklig dag

goddag. idag sov jag och johan till kvart över tio eller något sånt. vid elva gick johan och handlade lite frukost. vi åt kokt ägg och rostade mackor med ishavsröra och skinka. hur gott som helst. en jättebra start på dagen :)

därefter blev det inte lika bra. vi upptäckte att bosse är jättedålig i magen. han hade bajsat massor under sängen. inte alltför jävla roligt att ta hand om det, kan jag säga. jag tror att det beror på att dom hade tidningar i busen och att han ätit av dom. dom hade tidningar hos sina förra ägare och jag tänkte att dom skulle få vänja sig vid att bo här innan jag började styra och ställa i deras bur. men efter jag torkar, eller snarare skrubbat, upp bajs var det bara att sätta igång att städa buren och hälla i miljöströ istället. dessutom ger jag dom bara hö nu ett tag och ingen annan mat. dom har nämligen ätit jättemycket, så det kanske också har gjort magen konstig på honom. aja, det blir nog bra tillslut.
haha. mycket intressant att läsa om, inte sant? :b

i eftermiddag kommer mamma och pappa hit. pappa har målat taket i köket o dom har ingen spis, så dom tyckte att dom kunde komma hit och äta middag, och det får dom ju mer än gärna göra :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Takmålande gubben

Hej hej, och tack så mycket för maten! Fasen vet vem man ska tacka förresten. Morsan handlade ju och så hjälptes hon och Matilda åt med att göra maten medan du satt o slöade i soffan när jag "slet" med dina fysikuppgifter.....:-)

2008-10-19 @ 22:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback