Kramper

hejhej. nu har jag precis kommit hem från mormor. som vanligt bjöds det på mycket god mat och vi hade väldigt trevligt.

hela eftermiddagen idag har jag haft världens kramper i magen och ryggen. har haft det varje dag i en vecka nu, tror jag. det är hemskt :/ måste skänka en tanke till kats också. hur står du ut?! och det hjälper ju inte med några värktabletter. dessutom är det frustrerande att inte veta vad som är fel. men jag ska iaf ringa till vårdcentralen imorrn, har jag bestämt. se vad dom tycker att jag ska göra. jag klarar inte av det här länge till, nämligen!

nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem från affären. han ska skjutsa mej till gamleby. usch, vill inte tillbaka dit. orkar inte. men det är väl bara att bita ihop antar jag.

nej, nu ska jag lägga mej ett tag. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback