Kanonbra onsdag

hejhej. nu sitter jag i skolan. förut fick jag tillbaka mitt kemiprov. fick VG på det :D är nog första gången någonsin jag är nöjd med ett VG ;b men jag trodde faktiskt inte jag skulle få det.

nu har jag precis skrivit färdigt två arbeten. sååå skönt. nu har jag hela veckan till att bara slappa och göra ingenting. haha.

egentligen slutar jag tjugo över fyra idag. men eftersom jag och denise är ensamna i klassen idag, kändes det lite onödigt att ha kemi, så istället fick vi håla. då passade vi på att göra både ekologin och samhällen, vilket innebär att vi slutar vid halv tre istället :) kan knappt bli bättre.

ikväll kommer flickorna på besök igen. det är naturligtvis bonde söker fru som gäller, men jag anar nog att det blir en hel del massa prat och skratt också :) 

nej, nu ska jag gå och fika. hejsvejs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback